Társkereső adatlapokon találtuk

atlakos nak valom magam :de remelem veled nem leszek atlakos :::::::ha keresel talasz mert en egy igazan erzeki sracs vagyok es csak rad vartam remelem nem csalodol benem koszonom hogy idodet ram pazarolod remelem megerdemlemm ...... ha szeretel valakitt tudod mien erzes mert a szerelem fajj nagyonnn :::::ha valaki vagyik ezregeny fiura akor ismermeg ess nem csalodol a szivem tart csak a tied es teged varrr

 

Az igazi szépség és kincs a szívünkben rejlik. KICSIT MACKOS KICSIT KOMOJ SZERINTEM AMI FONTOS A BIZALOM ÖSZINTESÉG TISZTA SZERELEM MAGASÁG 190CM SÚJ 120 8 általános + 1 szakma auto joksi nincs inen Gödöllõrõl gyerekeket szeretnék hiszen kel nekemis vágyok egy családra mivel 31vogyok barátok is keresek de inkáb társat keresek akit kölcsönösen tisztelhetünk szerethetünk töröthetünk vigyázhatún egymásra kélek irj vagy hivj! köszi 06209502860 gzs2@hotmail.com ((CSAK EGY RANDI ÉS MEGLÁTYUK ( MOZI )) MAGAMRÓL SZERETEM MEG FOGNI A PÉNZT A SZABAD IDÖMBE IS SZERETEK MASZEKOLNI HOGY A PÁRON MEGKAPJON MINDENT VAGY MI ERÖBLE JUSUNK

Egy laza életvitelü srác vok,és hasonló és ilyen hölgyeket szeretnék találni! Kór nemszámit!

 

Verseket irok megerto vaok kedves figyelmes ragasz kodo oda ado hát enyi magam rol ha meg akarsz ismerni irj pux

 

sziasztok ismerkednék 18tol 35 éves korig hölgyekel. Komoly vagy lazza kapcsolat érdekel lazza kapcsolat alat azt éretm hogy csak sex sziasztok

 

roma srác szereti a házias telt nöket hoszu kapcsi érdekel

 

sokan nem értenek mért irom meg a számom mért nem teszek képet mert de ez hidegen hagy én már csak amit tapasztalni és érezni tudok aszt hiszem kivéve istent én romaikatolikus vagyok és oj nehéz azt látni hogy e oldalon is sok a bizalmatlan ember a telefon egy szeméjeseb kapcsolat mit az internet irj esemest mert közeleb juthac vagy távolab rád bizom e döntést

 

Szeretek szeretetett adni és kapni.,Nem a külsö számit hanem amit belül Hórdózól.,Hógy kivagyók?Dericsdki Magad!

 

Folytatás hamarosan:D