Ronda vagy, öld meg magad azonnal

Tegnapelőtt megjelent posztunkban egy olyan magyar társkeresőt mutattunk, ahol a rondák kereshetik a szerelmet. Enzós Niki néven bemutatkozó olvasónknak azonban nem tetszik az ötlet, és egy 10/10-es olvasói levélben meg is írta, miért irritálja, ahogy a mai világban a nők ketté vannak osztva szépekre és rondákra. A levelet teljes egészében közöljük a szerző beleegyezésével, aki azt is írta, várja a hozzászólásokat. Tessék tehát olvasni, aztán reagálni - kommentelni ugyan már nem lehet, de levelet bármikor írhat a Randiblog email-címére!

Nem áll szándékomban ezt a rondarandi.hu oldalt felkeresni, mert önmagában a szótól felmegy a pumpa bennem. Nem szeretnék itt magasröptű eszmefuttatást leírni a szép nő definíciójáról, de meg kell védenem a női méltóságot. Először is szép nő nincsen! Mondom ezt én, akinek itt-ott van kifogásolható zsírpárnája, a mellem a szülés után nyilván tinédzser állagú, utálom, hogy 41-es a lábam, és 16 év versenyúszás után egy ifa platójához hasonló a vállam. Van rajtam plusz 10 kiló, ami az istenért nem akar lemenni, pedig már szinte fényt eszem és fotoszintetizálok. De igenis szép vagyok,hiába mentek át rajtam naponta hárman. Hiszen ezekkel a beteges téveszmékkel a címlaplányok is küszködnek, de számukra a legjobb diéta a kokain.

Átlagos nő vagyok. Lediplomáztam, közben szerettem azt a férfit, akivel ma házasságban élek. Szültem magunknak két gyönyörű lányt, és igen nehéz feladat őket a normális életre nevelni, pláne ha ilyen VV Veronikák a szépségideálok, és ilyen VV Gigik a karrierideálok. Vetkőzni akarnak meg „táncolni”. De tanulni, azt semmiképp. Ezek a mai nők elhiszik, hogy elég szépnek lenni, és máris az övék a világ. Pedig a két felsorolt lény közül nekem egyik sem szép, mert véleményem szerint minden lányos édesanya azért küzd, hogy a lányai ne váljanak olyanná, mint ezek.

A nő érték! A nő nem attól szép, hogy formás és tökéletes teste van, kelendő a férfiak körében, hanem azért, amit képvisel és ezt egy életen át próbálja megtartani. Kénytelen vagyok celebeket felhozni példának, mert a személyes körömből idézve lenyomozhatatlan lenne.

Itt van a Hajdú házaspár. Lett két szép gyerek. De anyuka már a szülés után a címlapokon fél-meztelenkedett, állandóan síeltek, közben a gyerekek másra voltak hagyva. Partikra mászkáltak, a gyerek tápszert evett, mert anyának új cici kellett. Na ez a nő nem nő, pláne nem érték. De hol vannak ilyenkor az ő szüleik ?????

Rubint Réka a Fittarénában - Fotó: Szécsi István

De folytatom tovább a szép nőket. Itt van a Rubint Réka. Nekem ő a férfiideálom. A szép nő formás, nem szögletes. Rubint Réka viszont izmos, szálkás és a testtömegindexe 0. Szülés után két héttel tornázik a csarnokban és babaúsztatásra jár. Császár után nem nehéz, de én, aki természetesen szültem meg a gyerekeimet, két héttel a szülés után még véreztem, gátseb mellett pedig örültem, hogy pálcikával fel tudtam magamra piszkálni a nadrágot. 20 óra vajúdás után pedig egy 4200g-os babát kitolva mindenre vágytam, csak a versenysúlyomra nem. Egyszerűen csak élveztem az anyaságot súlyfelesleggel, és a melleimet megtelve hajólakkal kentem volna le, hogy egy életre olyan szép kerek legyen. De ez az időszak is elmúlt, a feszes cicikre vágyással együtt.

A gyerekeim minden életszakasza párosítva a házasságommal folyamatosan változik. És ez így helyes. A követelmény a szokásos. 100%-os munkahelyi megfelelés, otthon háztartás, bébiszitterek, szakács és takarítónő nélkül. Ennek pedig ugye a „rondaság” lenne az ára, és ezekkel a szlogenekkel bármit el lehet adni. Pedig nem. Nem vagyok ronda, csak más a sorrend. Nekem ha van egy kis plusz pénzem, nem magamra költöm, hanem családostól elmegyünk valahová, és ha van/lenne szabadidőm, azt nem véres tornákkal töltöm, hanem előveszek egy lélekápolós, sírós könyvet, vagy járok egyet a tóparton. Az, hogy tökéletesnek érezzem magam, nekem nem elég a test karbantartása. Attól nem leszek boldog, ha kirakat a testem, tökéletes a hajam és a sminkem, de attól annál inkább, ha energikus vagyok, és elfogadom magam olyannak, amilyen vagyok. És a férjem is így szeret, már lassan 20 éve. Kategorikusan állítom, hogy ronda nő nincsen!!!!! Le lehet törölni magukat erről a társkeresőről, és rászoktatni a férfiakat arra, hogy a nő érték, és ez nem a külsőben nyilvánul meg.

De ha már szépségről beszélünk, ismét egy celeb, aztán ezen rágódjon, aki akar. VV Dya (szigorúan ipszilonnal!!) - műhaj, műcici és megkockáztatom, de egy keljfeljancsi agya. Szép, dekoratív, de istenemre kérem, meg ne szólaljon!!!!! Egy szó mint száz. Szépnek lenni igen sovány, annál sokkal de sokkal több kell egy nőbe!!!

 

 

Ha ronda nőket akarsz nézni katt ide. Garantáltan a legcsúnyábbak,akikkel kibaszott a természet.